Otroške torte

1. OTROŠKE TORTE (IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK)


Hčerka je praznovala 5. rojstni dan in želeli smo jo presenetiti s čisto posebno torto. Doma je imela hišnega ljubljenčka, mini zajčka, ki ji je pomenil igračo, prijatelja za igro in zaupnika. Skratka, družinski člani nismo bili več čisto prepričani, da bi, če bi morala izbirati med nami in njim, izbrala nas. Zato smo prišli na idejo, da bi ji dali za rojstni dan torto v obliki zajčka. Seveda smo takoj naleteli na problem, kje bi tako torto lahko dobili, dokler ni babica nekje na kavici pri sosedi »zvohala«, da so najslajše torte v mestu v slaščičarni Galerija Grad, ki nudi tudi otroške torte v obliki vseh mogočih živali. Pravzaprav je rekla, da pri njih ni ničesar takega, kar ne bi bilo mogoče in da ni »šans«, da ne bi spravili skupaj enega zajčka.


Izkazalo se je, da smo bili edini problem mi, ker se nismo mogli več odločiti, ali bi bila torta v obliki zajčka ali kar torta z njegovo sliko, saj je obstajala tudi ta možnost. Končno smo na družinskem glasovanju zmagali tisti, ki smo zagovarjali, da bo pri teh letih primernejša torta v obliki zajčka.


Idej smo imeli toliko, da bi lahko naredili spisek tort do hčerkinega 50. leta. Za to je bila kriva predvsem slikovita ponudba slaščičarne. Ker nam to ni bilo dovolj, smo posegli še po bližnji žlahti in ugotovili, da bi bila torta v obliki traktorja primerna za nečaka, ki je čisto zmešan na traktorje, torto v obliki formule pa si je zaželel moj mož, ki ne bo nikoli čisto odrasel in mora zdaj nadoknaditi vse igrače in druge primanjkljaje iz otroštva. Tako sem imela z njim hude borbe, ker je bil prepričan, da bo hčerka za rojstni dan najbolj vesela avtomobila na daljinsko upravljanje, vojaškega tanka ali pa električne železnice, če že ne super računalniške igrice, kjer se pobijajo kot za šalo. Na koncu mi je celo zabrusil: »Lahko tebi, ko si lahko kupuješ Barbike. Hočem sina. Že zdaj vem, kaj vse bova lahko počela skupaj.«


Kakor koli že, hčerka je bila nad torto tako zelo navdušena, da smo jo komaj prepričali, da jo je pustila razrezati. Torta je bila božanska. Vsi smo se oblizovali. Povabljenci, od prijateljic do sorodnikov, vsi so jo hvalili in spraševali, kje smo jo naročili. Za hip me je prijelo, da bi rekla, da sem jo spekla sama, a sem se takoj streznila. Mojim kuharskim poskusom so že bili priča in mi ne bi nikoli verjeli, da sem jo sama spekla. Glede na to, da se ravno po torti pozna uspeh rojstnodnevne zabave, moram priznati, da je več kot uspela. Zadovoljni smo bili prav vsi, tako mladi kot stari, brez posebnih tort pa tako in tako več ne bo šlo. Zagotovo jo bomo kmalu spet naročili.