Torte s sliko

TORTE S SLIKO (IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK)

Sin je bil čisto »zmešan« na Nodija. Imeli smo celo zbirko »njegovih risank«, ki so se neprestano vrtele na našem ekranu televizije. Ni in ni se ga naveličal, meni pa so se vse dlake postavile pokonci, če sem samo zaslišala špico »Prihaja Nodi, Nodi…« Seveda, kar si ga vprašal, je bil odgovor Nodi. Po moje mu je zasedel celo glavo. Če si ga vprašal, kaj bo jedel za nedeljsko kosilo, si dobil odgovor Nodi. Potem smo skupaj mrzlično študirali, kaj je Nodijevo kosilo oz. kaj zdravega Nodi jé. Zato tudi ni bilo težko uganiti, kaj si želi za rojstni dan: Nodija na 100 in en način.

Spomnila sem se, da sem nekje zasledila, da lahko dobiš tudi torte s sliko. To bi bilo kot nalašč za našega malega vnetega oboževalca Nodija. Malo sem pobrskala po internetu in naletela na široko ponudbo Galerije Grad. Odločila sem se zanje, ker imajo pri nakupu nad 50 EUR tudi brezplačno dostavo po Ljubljani. Ta ponudba je odpravila še moje zadnje pomisleke. Ponavadi sem dan prej in na dan rojstnega dne dirkala kot strgan pes z verige po trgovinah, da sem nabavila še zadnje manjkajoče stvari. Vedno sem še kaj pozabila. Ugotovila sem, da v Galeriji Grad lahko dobim tudi celotno podobo zabave, kar bo otrokom še bolj zanimivo, meni pa ne bo potrebno pomivati posode in jo zlagati v pomivalni stroj, ki ne bo dohajal njihovega packanja. Saj veste, otrok naredi požirek pijače iz kozarca, se gre igrat, pride nazaj in reče:« Kateri je moj kozarec?« Vsi malce začudeno gledajo in že vzame novega in tako dalje. Polno na pol popitih pijač v kozarcih, za katere nihče ne ve, čigavi so in pomanjkanje čistih kozarcev. Za sproščeno zabavo je pomembno, da se otroci ne obremenjujejo, če se kaj prevrne ali pade po tleh. Najboljše je, če se kozarec ne more razbiti, ker je plastičen, krožnik pa papirnat.

Že v začetku zabave sem na vsak kozarec s črnim flomastrom napisala otrokovo ime in nihče več ni spraševal, kateri kozarec je njegov. Papirnati krožniki so se odlično izkazali. Menjali smo jih za vsako jed, brez slabih misli: »Spet me bo čakala gora posode.« Vabila, ki sem jih naročila pri Galeriji Grad, so se ujemala s kozarci, krožniki in namiznimi pogrinjki. Skratka, Nodijeva torta je bila »boom« za sina, motiv avtomobilov pa je naredil malo bolj »fantovski« vtis.

Rojstno dnevna zabava je uspela kot še nikoli. Otroci so bili sproščeni in razigrani, pa tudi sama sem bila zelo zadovoljna, saj sem imela manj dela. Urica ali dve za nakupe, ki so mi jih prihranili z dostavo, da ne omenjam parkinga (kako bi namreč šla na mestni avtobus s torto), ura za pomivanje posode… Zdaj pa so otroci sami zmetali krožnike v veliko plastično vrečo, ki jim je služila za smetnjak in v nekaj minutah o zabavi ni bilo ne duha ne sluha. Preden je zaspal, me je sin objel in rekel:«Mami, ti si zakon. Kot Nodi. » Boljšega komplimenta od njega v tistem trenutku verjetno res ne bi mogla dobiti.