Poročne torte

POROČNE TORTE

Do nedavnega sem imel zaročenko, ki se je počasi, a zanesljivo naveličala svojega statusa na koruzi in zahtevala zakonske pravice. No, roko na srce, dolžnosti je že tako in tako opravljala…

Dogovorila sva datum in kraj poroke, seznam povabljencev, koncept poročne zabave, jedilnike…, do tukaj sva bila usklajena kot stara zakonca. Zataknilo pa se je pri poročni torti. Prepričan sem bil, da poročno torto lahko naročimo kot posladek v restavraciji, a glej ga zlomka. Bodoča nevesta se je skujala in mi povedala, da hoče pravo, večnadstropno torto. V solzah je priznala, da je izbrala cenejšo poročno obleko, da bi ublažila stroške, da pa pri torti ne bo popustila. »Večnadstropna torta«, je poudarila, »ali pa nič!« Po poroki sva se temu pripetljaju smejala in takrat mi je priznala, da je šlo bolj za to, da bo imela poročne slike, na kateri reževa torto, kot pa za karkoli drugega. Sentimentalno je razmišljala, kako bo otrokom in vnučkom kazala poročne slike. Tista slika, kjer ženin in nevesta skupaj zarežeta v torto, se ji je zdela med najpomembnejšimi.

Izkazalo se je, da ni bil edini pogoj večnadstropna torta, ampak je zahtevala, da jo naročim v slaščičarni Galerija Grad, ki je bila v bistvu že skoraj tradicionalna izbira njihove družine, ki je tako ali tako mislila, da so nekaj boljšega. Takrat še nisem vedel, da je slaščičarna res nekaj posebnega, saj je prišla v »Izbor kakovosti v Ljubljani leta 2008«. Najprej sem se že videl, kako prosim prijatelje, naj sproti skočijo še v slaščičarno po poročno torto v nadstropjih in jim obljubljam vse mogoče povratne usluge. Ali pa v črnem scenariju sebe, kako na sovoznikovem sedežu v poročni obleki držim v naročju večnadstropno torto, prijatelj na hitro pribremza, torta pa konča na vetrobranskem steklu in na moji obleki.

Pošteno sem si oddahnil, ko so mi povedali, da naročeno torto na želeni naslov dostavijo brezplačno. Sploh pa sem se režal kot pečen maček, ko so prijatelji hvalili torto, kako je dobra, da bi jo še angelci jedli. Še več, rekli so, da je ta nova romantika, z ženinom in nevesto na vrhu torte spet »in« in da je vse skupaj izpadlo cool. Jaz pa sem mislil, da me bodo na balinanju do konca življenja dražili s torto z mladoporočencema na vrhu… Morda pa bo kdo od njih popustil ravno zaradi torte? Kdo ve?